به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا کرمی پور روز سه شنبه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر جیرفت با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: برای تحقق شعار سال و رفع مشکلات موجود اقتصادی باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی سرلوحه همه فعالیت ها قرار گیرد.
وی گفت: نامگذاری دو سال اخیر به عنوان اقتصاد مقاومتی نشان از اهمیت این موضوع دارد و باید همه به این مساله مهم توجه کنند تا به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
وی خاطرنشان کرد: برای توسعه و رونق اقتصادی همه باید با هم تلاش کنند و از درون اقتصاد را بسازند زیرا این موضوع باعث می شود تا مشکل اشتغال با ایجاد فرصت های شغلی جدید در قالب تولید، رفع شود.
رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت در ادامه این دیدار گفت: مجموعه شهرداری و شواری اسلامی شهر جیرفت هم برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تلاش می کند.
سید کمال خوشکام افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نامگذاری اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال روی موضوع مهمی تاکید کرده اند زیرا اگر بحث تولید توسعه یابد مشکل اشتغال هم خود به خود حل می شود.
وی بیان کرد: امسال شهرداری علاوه بر آماده کردن بوستان های سطح شهر برای میزبانی میهمانان نوروزی با برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در بوستان ورودی شهر جیرفت به استقبال میهمانان نوروزی رفت.
وی گفت: بخش موسیقی محلی و تئاتر، پخت غذاهای محلی و برپایی سیاه چادر بخشی از برنامه های تدارک دیده شده شهرداری بود که مورد استقبال میهمانان نوروزی و سایر شهروندان جیرفتی قرار گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت افزود: به منظور رضایتمندی کارکنان شهرداری تا بهمن ماه سال گذشته حقوق معوق این قشر زحمتکش جامعه پرداخت شده که رضایتمندی کارکنان را به همراه داشت.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.