به گزارش ایرنا رئیس شورای اسلامی شهر نیکشهر دوشنبه شب در مراسم تجلیل از کارگران و رفتگران شهرداری نیکشهر اظهار داشت: باید همیشه قدردان زحمات کارگران و رفتگران بدون ادعا شهرداری بود.
جمیله ملازهی با بیان اینکه چرخ های مملکت به دست کارگران زحمتکش هر جامعه ای می چرخد، خاطرنشان کرد: آرامش روانی جامعه را مرهون زحمات این مردان بی ادعا و کم توقع هستیم.
وی ادامه داد: زحمات کارگران نارنجی پوش با دستان مهربان و کمر خمیده برای هیچ فردی پوشیده نیست، آنان با وجود حقوق معوقه چندین ماهه همچنان به فعالیت و نظافت شهر مشغول هستند.
امام جمعه نیکشهر نیز با قدردانی از اقدام خوب شورای اسلامی شهر و شهرداری نیکشهر در تجلیل از کارگران و رفتگران اظهار داشت: کارگر همیشه باید حمایت شود تا بتواند کارش را بهتر انجام دهد.
حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی افزود: پیامبر اسلام(ص) تاکید فراوانی بر رعایت حق کارگر کرده است.
فرماندار نیکشهر نیز فرهنگ سازی برای جمع آوری زباله ها را خواستار شد و افزود: شهروندان باید برای نظافت شهر حساسیت بیشتری داشته باشند.
صاحب گل صالحی افزود: شهروندان باید با هماهنگی و همفکری شورا و شهرداری در مبلمان و زیباسازی شهر نقش بسزایی داشته باشند.
شهرستان نیکشهر دارای 13 هزار و 410 کیلومتر مربع وسعت، 141 هزار نفر جمعیت، 395 روستا، چهار بخش مرکزی، بنت، لاشار و آهوران، سه شهر نیکشهر، اسپکه و بنت و 11 دهستان است.
نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به کنارک و چابهار، غرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است و در 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
3043**3042 خبرنگار: رستم کریمی نژاد **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.