به گزارش ایرنا، جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان خور و بیابانک گفت: ایجاد امنیت در جامعه و رفاه برای مردم از شاخصه های اصلی نیروی انتظامی است.
سرهنگ حسین حسین زاده افزود:دشمنان بارها ملت ایران را از روش های مختلف امتحان کرده اند؛ اما هر بار شکست خوره اند.
وی با بیان اینکه قدرت از دو راه مادی و معنوی حاصل می شود گفت: در قدرت معنوی حضرت امام خمینی (ره) توانست طاغوت و نظام شاهنشاهی راکه از طرف قدرت های جهان حمایت می شد را به زباله دان تاریخ روانه کند.
وی خاطر نشان کرد: عزت و عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی موهبتی الهی است که نباید فراموش شود و به آن خدشه ای وارد شود.
سرهنگ حسین حسین زاده افزود: آمارها در شرقی ترین نقطه استان اصفهان نشان می دهد مردم این شهرستان با وجود مشکلات فراوان ، با تکیه بر اعتقادات مذهبی قوی خود توانسته اند از بروز هر گونه بحران یا حادثه که منجر به جرم شود جلوگیری کنند.
وی گفت: خوروبیابانک با نهایت آرامش و امنیت می تواند پذیرای طبیعت گردان کشور باشد اما نباید در این فضای گردشگری اخلاق و سنت دیرینه مردم کویر زیر پا گذاشته شود .
امام جمعه خوروبیابانک گفت: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد نعمت امنیت در کشور هستیم که مردم باید قدردان این نعمت باشند.
حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد خاطرنشان کرد: امروز امنیت ایران اسلامی با وجود ناامنی های موجود در کشورهای مختلف مثال زدنی است.
فرماندار خوروبیابانک نیز در این آیین امنیت را یکی از نیازهای اساسی هر فرد و جامعه عنوان کرد و افزود: امنیت و احساس امنیت دولبه ای هستند که باهم به پیش می روند و نبود یکی می تواند به دیگری خدشه وارد کند.
علی استوار افزود: حفظ حیات و پایداری نظام جمهوری اسلامی در گرو تامین امنیت مردم و امنیت کشور و امنیت پایدار برای جمهوری اسلامی است.
وی افزود: نظم و انضباط، ولایت مداری، توجه به معنویات و حفظ و قداست جایگاه نیروی انتظامی افتخاری برای این نیرو است.
در این آئین از سرهنگ فضل اله رحیمی فرمانده پیشین تجلیل و سرگرد نعمت خلیلی به سمت فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک معرفی شد.
شهرستان خوروبیابانک در 420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
م.ف/ 7153 / 2093 دریافت کننده: اصغر دواتگر - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.