سرهنگ پاسدار غلامعلی سالاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوهای بسیج سازندگی شامل اردوهای یک، سه و هفت روزه و طرح بسیج دانش آموزی است که با محوریت حوزه های آموزشی، فرهنگی، بصیرتی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی، پزشکی و دامپزشکی برگزار شد.
وی تصریح کرد: محرومیت زدایی، ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم، خودسازی فردی و خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان از جمله مهمترین اهداف برپایی اردوهای سازندگی است.
رئیس بسیج سازندگی جیرفت با اشاره به اهمیت جایگاه شهدا و توجه به خانواده های آنها گفت: در این راستا بسیج سازندگی جیرفت یک باب خانه برای والدین شهید قنبر مالکی در منطقه سرجاز این شهرستان احداث و چهار خانه والدین شهدا را در این منطقه بازسازی کرد.
وی افزود: 2 مسجد، 2 حسینیه و یک غسالخانه در مناطق محروم جیرفت طی سال جاری توسط بسیج سازندگی احداث شده است.
وی اظهار کرد: 17 تیم پزشکی در اردوهای سازندگی امسال به مناطق محروم جیرفت اعزام شد که 548 بیمار در این اردوها مورد ویزیت قرار گرفتند.
سرهنگ سالاری با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: فرهنگ اقتصاد مقاومتی در اردوهای سازندگی تشریح می شود تا نیروی کار هر منطقه با استفاده از ظرفیت های همان منطقه زمینه شکوفایی و اشتغالزایی شهرستان ها را ایجاد کند.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی از شعار باید به عمل تبدیل شود تا شاهد اثرات آن در جامعه باشیم.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.