یوسف جعفری گفت: از مردم می خواهیم با خرید کالای ایرانی و تقویت تولید داخلی، آینده شغلی جوانان را تامین کنند.
وی خاطرنشان کرد: همیشه توصیه کردیم و باز هم تاکید می کنیم، مردم برای تقویت تولید داخلی اهمیت ویژه ای قائل شوند و از کالاهای خارجی استفاده نکنند.
وی با اشاره به پیامدهای منفی خرید کالاهای خارجی عنوان کرد: با خرید کالای خارجی، حاصل زحمات مردم به جای اینکه در توسعه کشور مصرف شود صرف اهداف شوم برخی از کشورها می شود.
جعفری خاطرنشان کرد: مردم کرمان نیز باید به تولیدات داخل این استان اعتماد و از بین تولیدات داخل کشور، کالاهای تولید کرمان را خریداری کنند.
وی تصریح کرد: با وجود اینکه واحدهای تولیدی زیادی در کرمان نداریم اما با اهمیت دادن به همین واحدها می توانیم تولید این استان را تقویت کنیم.
جعفری از کسبه استان کرمان خواست، از کالاهای خارجی که مشابه ایرانی دارند استفاده نکنند مگر کالاهایی که در داخل کشور تولید نمی شود و از مبادی ورودی قانونی وارد کشور شده باشد.
وی با اشاره به تولید لباس فرم مدارس در کرمان خاطرنشان کرد: مقرر شد اداره کل آموزش و پرورش تعداد لباس فرم مورد نیاز استان کرمان را به اصناف اعلام کند و از هم اکنون تولید این نوع البسه آغاز شود که در سال آینده قرار نباشد لباس فرم مدارس استان کرمان را از سایر استانها تامین کنیم.
رئیس اتاق اصناف کرمان با اشاره به افزایش خرید کالا در آستانه عید نوروز عنوان کرد: تیم های بازرسی اتاق اصناف کرمان به صورت ویژه و فعال بر فروش و عرضه کالاها نظارت دارند.
وی تصریح کرد: واحد بازرسی اتاق اصناف کرمان با 40 بازرس بر امر فروش و عرضه کالاها نظارت و در کوتاه ترین زمان ممکن به شکایات احتمالی رسیدگی می کنند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.