ابوذر حلوایی روز یکشنبه در بازدید از سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت گل گهر، یکسری از برنامه ها ترسیم شده که بخشی از این برنامه ها به خرید لوازم مورد نیاز شرکت از داخل استان مرتبط بوده و در حال انجام است.
وی بیان کرد: با تاکیدی که مدیرعامل گل گهر داشتند مقرر شد، تمامی خرید ها از داخل شهرستان و در صورت نبود مایحتاج در شهرستان از استان تامین شود.
وی گفت: این اقدام در رونق اقتصاد خرد در منطقه تاثیر زیادی دارد و یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است.
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: یکی از این اقدامات، بحث خرید لباس های مورد نیاز کارکنان مجموعه گل گهر است که از طریق کارگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین می شود.
وی با اشاره به برگذاری نمایشگاه بومی سازی قطعات فنی مورد نیاز گل گهر در سال گذشته عنوان کرد: این یکی از برنامه هایی است که نیازهای قطعات فنی از طریق تولیدی های استان کرمان تامین شود.
حلوایی همچنین گفت: برگزاری نمایشگاه مطبوعات در استان کرمان را به فال نیک می گیریم چرا که بعد از 13 سال وقفه سرانجام در دولت تدبیر و امید راه اندازی شد و امروز گردهمایی رسانه های استان را رقم زده است.
وی با بیان اینکه از همت و تلاش همه اصحاب رسانه و خانه مطبوعات استان کرمان قدردانی می کنیم افزود: امیدواریم سال های آینده شاهد رشد و پیشرفت همه رسانه های استان باشیم.
وی بیان کرد: ایرنا یک رسانه اصیل ایرانی و منبع معتبر خبری برای عموم مردم استان، کشور و جهان است و بسیاری از سایت های خبری را می بینم که به استناد اخبار ایرنا اخبار خود را منتشر می کنند.
وی گفت: از حسن تعامل این رسانه اصیل با مجموعه معدنی و صنعتی گل گهر و همچنین برای پوشش و انعکاس اخبار گل گهر در یک سال گذشته تقدیر می کنم و امیدواریم این تعامل روز به روز پایدارتر شود.
سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان که روز چهارشنبه چهارم اسفند در سالن ورزشی برق منطقه ای کرمان گشایش یافت امروز هشتم اسفند به کار خود پایان می دهد.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7429/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.