به گزارش ایرنا رمضان امیری روز چهارشنبه در بازدید از زندان جیرفت افزود: در برنامه ریزی کوتاه مدت مشکلات فیزیکی برطرف می شود و در بلند مدت احداث زندان جدید برنامه ریزی شده است.
وی بیان کرد: بارش بارن در روزهای گذشته بیش از 10 میلیارد ریال خسارت به فضای فیزیکی زندان جیرفت خسارت وارد کرد و پیگیر رفع مشکلات ایجاد شده بر اثر بارش باران هستیم.
رئیس زندان جیرفت هم گفت: زندان جیرفت سال 1362 به بهره برداری رسید و از لحاظ فیزیکی فرسوده است.
غلامرضا روشان با اشاره به فضای 2 هزار متری خالی در این زندان افزود: در این فضا پیگیر احداث بند جدید هستیم که برای احداث این بند 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و امیدواریم با همکاری مدیرکل زندان های استان کرمان و فرمانداری جیرفت تامین اعتبار شود.
وی اظهار کرد: سیستم سرمایش و برق کشی زندان جیرفت فرسوده است و نیاز به تعویض دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت هم گفت: شهرداری و شورای شهر جیرفت از ساعات اولیه بروز مشکل سقف زندان جیرفت در این محل حاضر شدند و اقدامات اولیه را انجام دادند.
سید کمال خوشکام افزود: با روحیه تعامل پیگیر رفع مشکلات زندان هستیم ولی باید برای احداث زندان جدید در فضایی خارج از شهر برنامه ریزی شود.
شهردار جیرفت هم گفت: سقف زندان جیرفت باید برداشته و سقف سبک جدید احداث شود.
امان الله مختاری افزود: سه هزار و 750 متر مساحت سقف این زندان است که با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال می توان سقف سبک ایجاد کرد.
وی اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار طی 2 ماه این طرح را شهرداری به پایان می رساند.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.