محمدجواد فدائی روز چهارشنبه در دیدار مدیرعامل و معاونان جمعیت هلال احمر استان کرمان ضمن گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر افزود: هر نوع کمک به آسیب دیدگان در حوادث طبیعی و غیرطبیعی باید توسط این جمعیت مدیریت و اجرا شود.

وی تاکید کرد: امکانات و تجهیزات جمعیت هلال احمر استان کرمان باید تقویت و به‌روزسانی شود تا پوشش امدادی حوادث استان به بهترین نحو ممکن انجام شود.

استاندار کرمان گفت: هر نوع کمک امدادی و اهدایی به آسیب دیدگان در مناطق حادثه‌دیده باید از طریق جمعیت هلال احمر مدیریت و توزیع شود، زیرا در این صورت نیاز واقعی آسیب دیدگان بهتر رسیدگی می شود. 

وی اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران باید از موازی کاری برخی نهادها و اقشار با اقدامات و فعالیت‌های هلال احمر در امر کمک به حادثه‌دیدگان جلوگیری کند و این امر مهم باید با جدیت پیگیری شود.  

فدائی تصریح کرد: آموزه‌های امدادی هلال احمر با توجه به اهمیت آموزش و آمادگی آحاد جامعه در سراسر استان باید گسترش یابد و رسانه‌ها در این زمینه ظرفیت بسیار خوبی دارند.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه و بی منت امدادگران جمعیت هلال احمر افزود: خدمت به مردم امری ارزشمند و ستودنی محسوب می‌شود و نیروهای داوطلب هلال احمر این خدمات را بی ریا و بی منت به همنوعان شان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.