مرحله نخست این کمک‌های بشر دوستانه تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد و اهدای دومین مرحله از کمک‌های جامعه جوانان و ورزشکاران به همت اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان، مجمع جوانان استان و سازمان‌های مردم نهاد، خیران، هیات ها و باشگاه‌های ورزشی امروز سه‌شنبه در سالن شهید نصراللهی کرمان آغاز شد.

رییس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کرمان روز سه شنبه در این آیین گفت: یکهزار بسته معیشتی با کمک سازمان‌های مردم نهاد جوانان، مجمع و جامعه ورزش استان کرمان تدارک دیدیم که امیدواریم این تعامل منشا خیر برای استان باشد.

احمد احمدی‌نژاد افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری رسالتی برای جامعه ورزش و جوانان استان کرمان تعریف کرده و در زمینه اجرای رزمایش و پویش همت جوانانه و کمک مومنانه با همکاری خیران، سمن‌ها، هیات‌ها و باشگاه‌های ورزشی توزیع بسته‌های معیشتی را انجام دادیم.

وی عنوان کرد: در مرحله نخست با همکاری ارگان‌ها و نهادها ۳۰۰ بسته معیشتی و امروز نیز یکهزار بسته بین خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از کرونا که تحت پوشش هیچ سازمان و نهاد حمایتی نیستند، توزیع می شود.

رییس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کرمان با تشکر و قدردانی از همکاری جوانان، مجموعه مجمع، اداره‌کل ورزش و جوانان و خیران گفت: خیران، سمن‌ها و ورزشکاران اکنون امده‌اند که اتحاد و همدلی خود را به منصه ظهور بگذارند.

وی افزود: جوانان با عنوان موتور محرکه یک جامعه بخصوص در ماه مبارک رمضان محسوب می‌شوند و همزمان با عملیات‌های ضدعفونی شهر، در مقابله با کرونا نیز امروز منشا خیر، برکت، انگیزه و امیدواری هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این آیین با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام علی(ع) و گرامیداشت شب‌های قدر و کاه مبارک رمضان، از تمامی دبیران و اعضای سمن های جوانان، مجمع سازمان‌های مردم نهاد استان و هیات‌ها و باشگاه های ورزشی که به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در رزمایش مساوات، همدلی و کمک مومنانه و پویش همت جوانانه و کمک مومنانه به یاری نیازمندان آمدند، قدردانی کرد.

میثم پاریزی افزود: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی ورزشکاران به کمک نیازمندان شتافتند که این اقدام با روح قهرمانی و پهلوانی همخوانی دارد.

وی بیان داشت: دومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی امشب(سه‌شنبه) مصادف با شب قدر بین اقشار آسیب پذیر جامعه و افرادی که تحت حمایت هیچ سازمان و نهادی نبودند و از کرونا اسیب دیدند، توزیع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه امیدواریم با همکاری جوانان وضعیت اقتصادی کشور بهبود یابد و معضل بیکاری رفع شود گفت: امروز جوانان در زمانی که کرونا گریبانگیر ‌کشور بود اقدامات موثر و قابل توجهی در حوزه توزیع بسته‌های معیشتی، گندزدایی شهرها و در بخش امدادرسانی پس از سیل انجام دادند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری با یک جمله موجی از همدلی را در کشور راه اندازی کردند که برای هر ایرانی یک افتخار محسوب می‌شود.

پاریزی همچنین با قدردانی از تمامی دست اندرکاران اجرای این رزمایش گفت: ۱۳۲ سمن در استان کرمان وجود دارد که در حوزه‌های آموزش و فعالیت‌های اجتماعی فعال هستند و کرمان در این زمینه جزو پنج استان برتر کشور قرار دارد و امروز شاهد فعالیتی مناسب و متناسب با نیاز روز جامعه از آنان بودیم.

همچنین مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در این آیین گفت: اقدام جوانانه و مومنانه برای حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده‌ای که با شیوع ویروس کرونا مشکلاتشان مضاعف شده، کاری بزرگ محسوب می‌شود.

 فاطمه‌السادات حسینی افزود: مردم، جوانان و ورزشکاران امروز اثبات کردند که ورزشکاران ما باعث افتخار همه جامعه هستند و فعالیت‌های بشر دوستانه یک افتخار و حماسه تلقی می‌شود.

وی بیان داشت: جوانان به عنوان بازوانی برای حمایت از دولت و ملت امروز در مسیر کریم اهل بیت امام حسن مجتبی گام نهاده‌اند و در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر این‌گونه اقدامات خداپسندانه، مطلوب و در زندگی مردم موثر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.