به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در متن پیام استاندار کرمان آمده است، فرهنگ دینیِ ما، جلوه‌گاهِ خردورزی و بیانگرِ پایگاه بلندِ علم و دانش است که «العلمُ اصلُ کلِّ خیر». مردمِ عزیز کرمان! کتاب و کتاب‌خوانی مایه آرامش روح و فرصتی مغتنم برای ایجاد تحوّل در زندگی فردی و اجتماعی و راهی به سویِ سعادت انسان و جامعه است.
در ادامه این پیام می خوانیم، تقارن ماه مبارکِ رمضان و برگزاریِ دهمین جشنوارۀ کتاب‌خوانیِ رضوی، فرصتی برایِ تدبّر در اندیشۀ دینی و تلاش برای درک معارف اهل بیت (ع) است.

در بخش دیگری از پیام استاندار کرمان چنین آمده است، اینجانب با باور به این امر که مسیر توسعه، از دانش‌محوری و توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه می‌گذرد و در ادامه مددخواهیِ مدیریتِ استان از جهانِ فرهنگی و با امید اثرگذاری فرهنگ کتاب‌خوانی در ارتقا شاخص‌های سبک زندگی ایرانی- اسلامی، صمیمانه از همه علاقه‌مندان و بویژه نهادها و مردم  شریف استان کرمان، برای شرکت در دهمین دوره جشنواره رضوی دعوت نموده و امیدوارم با مشارکتِ گسترده و پرشور همه علاقه‌مندان به فرهنگ دینی، جشنواره کتاب‌خوانیِ رضوی بتواند در افزایشِ ضریب نفوذِ معارف اسلامی، افزایش دانشِ عمومی مردم از سیره ائمّه اطهار (ع) و تکامل جامعه نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.