علی اکبر پوریانی روز دوشنبه با انتشار پیامی گفت : ۱۱ اردیبهشت ماه روزجهانی کار و کارگر، روزی است که به احترام و بزرگداشت جامعه بزرگ و زحمتکش کارگران عرصه گیتی نامگذاری گردیده است.

وی در پیام خود آورده است: بر هیچ کس پوشیده نیست که تلاش و کوشش کارگران، عامل بقای حیات و زندگی است و هرچه داریم حاصل تلاش و مجاهدت و جانفشانی این عزیزان می باشد.
پوریانی از کار و کارگر به منزله دو بازوی بزرگ رشد، رفاه، آسایش و امنیت ملت ها یاد کرده و اظهار داشت: با سختکوشی و ممارست کارگران عزیز است که روح زندگی و نشاط در جوامع، جاری و ساری است.
وی ضمن تبریک تقارن هفته کار و کارگر با ماه مبارک رمضان تصریح کرد: بر دستان یکایک کارگران عزیز و تلاشگرمان بوسه  می‌زنم.
پوریانی گفت : بی شک تمامی رکوردهای غرورآفرین و همچنین موفقیت های بدست آمده ای که موجب تمایز شرکت سنگ آهن گهرزمین شده است همه، ثمره تلاش دلسوزانه و خالصانه کارگران غیور و زحمت کش این شرکت می باشد.
پوریانی به احترام این مقام و جایگاه والا، چنین مناسبت فرخنده ای را محضر کارگران و این قهرمانان و حماسه آفرینان عرصه صنعت و معدن به خصوص کارگران شریف مجموعه  بزرگ سنگ آهن گهرزمین تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد که با تلاش و کوشش همیشگی و با استعانت از خداوند متعال و باری تعالی شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر میهن عزیز و ایران اسلامی مان باشیم و پرتلاش تر از گذشته در تحقق جهش تولید بکوشیم .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.