مسعود رضایی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رویداد توسط مرکز نوآوری و شتابدهی تگ و با همکاری پارک علم و فناوری کرمان و سایر سازمان های فعال در حوزه کرونا، در راستای عمل به رسالت علمی، فرهنگی و اجتماعی خویش و گام برداشتن در مسیر جهش تولید و حمایت از مدافعان سلامت اجرا می شود.

وی تصریح کرد: حمایت و آموزش افراد دارای ایده و محصول با استفاده از فرایند آموزش مفاهیم استارتاپی، بوم مدل کسب و کار، تیم سازی و در نهایت شناسایی، پذیرش، ارزیابی، شتابدهی و سرمایه گذاری بر روی ظرفیت های استارتاپی از اهداف این رویداد علمی است.
معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمان اظهار داشت: علاقه مندان می توانند برای اطلاع کامل از روند برگزاری رویداد شتاب آنلاین و اطلاع از تمامی اخبار مربوط به آدرس http://tag-iac.ir/startup-covid۱۹ و صفحه اینستاگرام  www.instagram.com/tag_iac.ir مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: تمامی عواید حاصل از برگزاری این رویداد به منظور تهیه اقلام بهداشتی برای مصرف اقشار آسیب دیده از کرونا، به نهادهای خیریه مردم نهاد تقدیم خواهد شد.

 ۲۰۰ واحد فناور و ۶۰ شرکت دانش بنیان در استان کرمان در زمینه های آی تی، کشاورزی، پزشکی، نانو، مکانیک، عمران و غیره فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.