سردار حسین معروفی عصر سه شنبه در جوار آرامگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز در قطعه‌ای از بهشت و در جوار شهدای  عزیز لشکر ۴۱ ثارالله کرمان حضور یافتیم تا با سیدالشهدای جبهه مقاومت تجدید پیمان کنیم.

 وی با اشاره به رشادت‌ها، ایثارها و جان‌فشانی‌ها سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از ابتدای انقلاب تا زمان شهادت تصریح کرد: سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های زیادی از خود نشان داد و جنوب شرق کشور امنیت خود را مرهون شجاعت ها و دلاوری‌های این مرد بزرگ می‌داند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید سلیمانی ولایت‌باور بود و ولایت‌باوری او این‌گونه بود که با میل ولی خود کار می‌کرد،  او در حجت خدا ذوب شده بود و تمام اقدامش بر اساس میل ولی خود بود.

وی تاکید کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پا در مسیر حق گذاشت و باعث عزت ایران شد و ما پاسداران انقلاب اسلامی الگوهای بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی داریم که همه وجود خود را برای اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرد و برای پیشبرد جبهه حق جانفشانی کرد.

سردار معروفی افزود: سپهبد شهید سلیمانی همه وجودش را برای عظمت اسلام گذاشته و هیچ عقبه مادی هم در این راه برای خود نخواست.

وی تاکید کرد: دشمنان با هجمه‌های زیادی نسبت به تخریب جبهه انقلاب، ولی‌فقیه و سپاه پاسداران انقلاب عمل می‌کنند و ما پاسداران باید از هر گذر و خطری مانند شهدا عبور کنیم و آماده جانفشانی باشیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برای سپاه مانند دوران دفاع مقدس، گرما، سرما، مکان و لباس معنا ندارد و در همه حال آماده جانفشانی است و مصونیت انقلاب اسلامی در ترویج آرمان شهدای انقلاب است.

فرمانده و جمعی از پرسنل سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به دستور امام راحل (ره) در سال ۵۸، با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان و مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ضمن ادای احترام و نثار گل، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.