همایون حائری روز دوشنبه در آیین معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان کرمان با اشاره به لزوم توسعه انرزی های نو در کشور افزود: استان کرمان یکی از نقاط بسیار خوب و مطلوب برای توسعه انرژی های خورشیدی است و با توسعه فعالیت ها در این زمینه، صنعت برق کرمان را باید قطب انرژی های نو بدانیم.

وی با اشاره به فعالیت های شرکت برق منطقه ای کرمان تصریح کرد: مدیریت جدید باید برنامه ریزی های مکمل برای کار و طرح های آغاز شده در زمان مدیریت سابق شرکت را پیگیری و طرح ها را کامل کند که یکی از پروژه های اصلی برق کرمان، خط بم به زاهدان (خط جنوب شرق) است که باید هرچه زودتر تکمیل شود.

 معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره به زحمات مدیریت قبلی شرکت برق منطقه ای کرمان تاکید کرد:  ایشان نقش ماندگاری در صنعت برق استان کرمان ایفا کرده و مدیرعامل جدید شبکه بسیار خوبی را تحویل می گیرند و باید کارها را به اتمام برسانند.

وی با اشاره به اینکه از تجربیات مدیریت سابق در صنعت برق استفاده خواهیم کرد، افزود: با توجه به شرایط خاصی که وجود دارد، برق کرمان از اهمیت زیادی برخوردار است و جایگاه مهمی در تعادل نُرم کشور دارد.

صنعت برق کرمان موفق بوده است

مدیرعامل شرکت توانیر نیز گفت: برق منطقه ای استان کرمان یکی از بزرگ ترین شرکت های برق منطقه ای در ایران است و از شرکت های موفق در این مدت بوده و صنعت برق کرمان صنعت موفقی است.

محمد حسن متولی زاده با اشاره به  بازنشستگی مدیریت قبلی شرکت برق منطقه ای کرمان افزود: انتظار این است این تلاش و فعالیت همچنان با حضور مدیرعامل جدید ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: در دوره مدیریت جدید، همکاران ما در صنعت برق کرمان باید تلاش مضاعفی برای تامین زیرساخت ها انجام داده و پیک ۹۹ را مدیریت کنند.

در این آیین که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، حمید رضا حبیبی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ای کرمان معرفی و از خذمات علی اصغر نصراللهی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.