سرهنگ رضا خلیلی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان انار حین کنترل خودروهای عبوری در محور یزد - انار به ۲ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر این خودروها را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شیرخشک قاچاق را که از استان اصفهان به مقصد زاهدان بارگیری شده بود کشف کردند.

سرهنگ خلیلی نژاد ضمن اشاره به توقیف ۲ دستگاه اتوبوس و تحویل متهمان به مراجع قضایی با بیان اینکه پدیده قاچاق ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می کند بر عزم جدی پلیس در برخورد با این موضوع تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در خصوص قاچاقچیان کالا و سوخت با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

فرمانده انتظامی انار همچنین از شناسایی و دستگیری هفت سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت در سال جاری خبر داد و گفت: در اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی و وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان انار، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ خلیلی نژاد گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هفت سارق را در چند عملیات شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازجویی های صورت گرفته متهمان به ۱۳ مورد سرقت منزل، اماکن خصوصی و دولتی، موتورسیکلت، خودرو و غیره اعتراف کردند و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی انار گفت: شهروندان با رعایت اصول ایمنی ضمن سهیم بودن در نگهداری اموال خود، پلیس را در کاهش جرائم و پایداری احساس امنیت یاری کنند.

انار با جمعیت ۳۷ هزار نفر در ۲۱۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.