به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق در همدان خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری گفت مأموران گشت خودرویی همدان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سمند که در کوچه‌ای خلوت کنار یک دستگاه خودروی پراید پارک شده و دارای ۲ سرنشین بود مشکوک شدند.

وی افزود: پس از زیر نظر گرفتن سرنشینان سمند، مأموران متوجه شدند آنان وسایلی را از داخل خودروی پراید بیرون آورده و به داخل خودروی سمند انتقال می‌دهند که پس از استعلام شماره خودرو پراید، مشخص شد این خودرو سرقتی است.

سرهنگ باقری بیان کرد: یکی از سارقان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات مشخص شد، سارقان خودروی پراید را از حوزه کلانتری ۱۵ سرقت کرده و قصد اسقاط آن را داشته‌اند که در بازرسی از این خودرو یک دستگاه ضبط و از منزل متهم نیز یک دستگاه باطری، ۳ دستگاه چشمی دوربین و یک دستگاه ضبط کشف شد.

کشف البسه قاچاق در شهرستان بهار

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۶ هزار و ۸۶۰ ثوب البسه قاچاق در شهرستان بهار خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی همه کسی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری در محور همدان - سنندج، به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و به راننده دستور توقف دادند که نامبرده با استفاده از خودروهای اسکورت همراهش متواری و خودرو را رها کرد.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو، ۶ هزار و ۸۶۰ ثوب البسه قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه، یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق منزل و اماکن خصوصی و کشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شا احمد ساکی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان نهاوند در طول چند ماهه اخیر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با اقدامات فنی و پلیسی، یک سارق را در این خصوص شناسایی و با همکاری مأموران کلانتری ۱۱ وی را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی به ۹ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۱۰ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون ۱۰ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه بر اساس نظر کارشناسان، ارزش محموله کشف شده بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.