سردار حسین معروفی روز یکشنبه در حاشیه اعزام کاروان هدایای سپاه به سیل زدگان شرق استان کرمان افزود: این کاروان از قرارگاه مرکزی شهر بم سپاه ثارالله استان کرمان به سمت روستای ده رضا برای توزیع لوازم مورد نیاز این منطقه روانه شده و دارای اقلامی از جمله  ۲۰ یخچال ۱۳ فوت، ۸۰ تخته فرش، ۳۵ اجاق گاز، ۱۶۰ قطعه موکت ۹ متری، ۵۵ سرویس قابلمه هفت پارچه و ۳۵ پنکه ایستاده که از نظر ریالی تقریبا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی  با اشاره به اینکه در مناطق سیل زده ۲۰ روستا با هزار و ۵۰۰ خانوار و با جمعیتی حدود ۶ هزار نفر مورد بررسی قرار گرفته است بیان کرد: امروز در منطقه ده رضا شهرستان ریگان بر اساس شناسایی های انجام شده  از قبل، کالاهای مورد نیاز مردم سیل زده تهیه و در اختیار مردم و کم توقع این شهرستان قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در منطقه رودبار و ده رضا ریگان اقدامات لازم اولیه در زمینه امداد و نجات، مهندسی، لایه روبی و ضدعفونی انجام شد و منازلی که دچار آسیب شده بودند و وسایل زندگیشان از بین رفته بود بررسی و در روز میلاد امام زمان (عج) کالاهای ضروری تحویل خانواده های آسیب دیده شد.

وی ادامه داد: سپاه ثارالله استان کرمان در منطقه ده رضا ریگان در کنار مردم ایستاده و هم اکنون نیروهای سپاه در حال انجام کارهای عمرانی این منطقه است اما به دنبال این هستیم که در راستای رفع محرومیت این منطقه از جمله ریگان، فهرج و نرماشیر اقداماتی را انجام دهیم.

سردار معروفی اظهار داشت: همزمان گروه های جهادی و فرزندان مردم این استان، پاسداران و بسیجیان از روز گذشته در شهداد برای خدمات دهی حضور دارند و در حال لایه روبی و خالی کردن آب حاصل از سیلاب از منازل مردم در شهرستان شهداد هستند.

وی تاکید کرد: مردم کرونا را جدی بگیرند و حضور مومنانه ای در رزمایش "کمک مومنانه" داشته باشند.

فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای انفاق است لذا در این ماه  با تاسی از امام علی (ع) و با الگوگیری از امام حسن مجتبی (ع) باید همت کنیم تا کار بزرگ مومنانه ای بدون منت و با اخلاص برای مردم کم برخوردار و افرادی که کرونا باعث شد تا شغل خود را از دست دهند  انجام دهیم.

وی تاکید کرد: از مردم مومن استان کرمان که خود را در هشت سال دفاع مقدس، زلزله بم و سیل ها ثابت کرده اند خواست این بار نیز به کمک خانواده های محروم بیایند و دل این مردم عزیز را شاد کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.