سید مهران عالم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پخش مطلبی در زمینه قطع درختان در جنگل قائم شهر کرمان به منظور توسعه آرامستان اظهار کرد: در این خصوص به مدیرعامل سازمان بهشت زهرا تاکید کرده‌ام که حق قطع حتی یک اصله درخت را هم ندارند.

وی گفت: مدیرعامل بهشت زهرا به بنده اطمینان خاطر داده که نه تنها تاکنون درختی در این منطقه قطع نشده است، بلکه از این پس هم این اتفاق رخ نخواهد داد.

شهردار کرمان بیان کرد: اگر بنا به ضرورتی نیاز به جابجایی درخت باشد؛ امکانات جابجایی درخت را داریم اما تاکنون چنین موردی هم وجود نداشته است.

عالم زاده گفت: اگر کسی قطع حتی یک اصله درخت در جنگل قائم را ثابت کند، نه تنها به او جایزه می‌دهم بلکه با مدیرعامل مربوطه هم به دلیل اینکه این کار را بدون اجازه انجام داده است، شدیداً برخورد می‌کنم.

وی در خصوص اینکه در عکس‌های پخش شده قبور در مجاورت درختان قرار دارند، بیان کرد: این قبور در مکانی است که درخت وجود ندارد؛ در نقشه‌های گوگل وضعیت درختان مشخص است و مردم می‌توانند با مقایسه نقشه‌های کنونی با گذشته، وضعیت درختان را چک کنند؛ اگر تغییری دیده شود خلاف صورت گرفته است.

شهردار کرمان با بیان اینکه قطع درختان در جنگل قائم را شدیداً تکذیب می‌کنم، گفت: به مسئولان مربوطه تاکید شده که نباید هیچ درختی قطع شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت آرامستان جدید کرمان هم گفت: در این خصوص در تلاشیم که در بحث مالکیت زمین به توافق برسیم.

عالم زاده به اشاره به اینکه از شش الی هفت ماه بعد از رفع مشکل تعارض مالکیت، تدفین در آرامستان جدید شروع می‌شود، افزود: به زودی در جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان در این خصوص تصمیم گیری می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.