امیر سرتیپ مهدی معمارباشی روز جمعه در آیین رژه خدمت به مناسبت ۲۹فروردین روز ارتش در پادگان ۰۵کرمان از این روز به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: امام راحل با دشمن‌شناسی خط بطلانی بر توطئه دشمن کشید و ۲۹ فروردین سال ۵۸ را به نام روز ارتش نامگذاری کرد و این اقدام جانی دوباره به ارتش داد.

امیر معمارباشی گفت: ارتش در عرصه مبارزه با ضد انقلاب داخلی و در دوران هشت ساله دفاع مقدس دوشادوش تمام رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل  خوش درخشید و  وجود ۴۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس نشانگر روحیه انقلابی ارتشیان در کشور دارد.

وی افزود: پس از دوران دفاع مقدس نیز ارتش در عرصه سازندگی کنار مردم و سایر نیروهای مسلح ظاهر شد تا بتواند دشمن را ناکام و ناامید کند و امروز هم ساخت انواع تجهیزات و تسلیحات بومی‌شده توسط ارتش را شاهد هستیم.

امیر معمارباشی با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به خداوند و ولایت فقیه که نائب بر حق امام زمان(عج) است توانسته از آزمون‌های پیش رو سربلند بیرون بیاید اظهار داشت: ارتش در عرصه مردم‌یاری در سیل و زلزله نیز در کنار دولت و مردم بوده و خدمت کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش اضافه کرد : ارتش امروز هم در عرصه مبارزه با کرونا به کمک مردم شتافته و در کرمان بلافاصله نقاهتگاه و استراحتگاه برای بیماران کرونایی را راه‌اندازی کرد.

امیر معمارباشی با بیان اینکه در سیل اخیر در شرق استان هم وارد عمل شدیم و بنا به درخواست ستاد بحران به کمک مردم رفتیم، تاکید کرد : ارتش آماده‌تر از گذشته و با اقتدار در کنار مردم بوده و به این حضورش با مردم افتخار می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.