به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شفیعی بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تست ۱۵ نفر مثبت شد.

وی افزود: ۱۰ نفر از این بیماران از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان هستند که ۹ مورد از بیمارستان‌های شهر کرمان و یک مورد هم از شهرستان زرند است.

شفیعی با عنوان این مطلب که چهار نفر از موارد جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمان مرد و شش نفر زن هستند، بیان کرد: مابقی موارد جدید دو نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و سه نفر از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

وی گفت: با احتساب موارد جدید تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون ۵۲۶ نفر است.

سخنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه تعداد کادر درمان مبتلا شده در استان کرمان از ابتدا تاکنون ۵۵ مورد که از این تعداد دو مورد مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است، خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فردی به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست نداده است.

مدیر گروه بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: در مجموع از ابتدا تاکنون ۴۸ نفر در استان کرمان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به ترخیص پنج نفر از بیماران طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: از ابتدا تا کنون در مجموع ۲۸۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود پیدا کرده‌اند.

شفیعی ادامه داد: از ابتدا تاکنون ۳۶۵ نفر در بیمارستان‌های استان کرمان به علت ابتلاء به کرونا ۱۹ بستری شده‌اند و ۲۹ نفر هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

وی گفت: هم اکنون پنج نفر در در آی سی یو بستری هستند و ۲۰ نفر هم در نقاهتگاه حضور دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.