سردار حسین  معروفی روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: این رزمایش با تشکیل قرارگاه امام حسن(ع) در کشور و با رمز یا صاحب الزمان(عج) در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رزمایش با محوریت مسجد آغاز شده است تصریح کرد: رسیدگی به امور معیشتی نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا که دچار عقب‌افتادگی مالی ‌و دچار مشکلات جدی شده‌اند و به صحنه آوردن کمکهای مردمی هدف این رزمایش است.

فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان تاکید کرد: شناسایی افراد نیازمند برای ما خیلی مهم است اینکه در هر محله این افراد مشخص باشند و مسجد هر محله محور این کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: پایگاه‌های بسیج نیز باید در مسجد این کمک مومنانه را انجام بدهند و تمام ظرفیت‌های بسیج و سپاه، گردان‌های بیت‌المقدس، عاشورا، کوثر، امام حسین(ع) و امام علی(ع) را پای کار آوردیم.

سردار معروفی بیان کرد: در این رزمایش هرچه در شهرستان و محله جمع آوری می‌شود در همان منطقه توزیع می‌شود و با کمک کمیته امداد سفره مهربانی با همکاری بسیج در سطح استان برگزار می‌شود اما این سفره مهربانی همانند سال‌های گذشته نخواهد بود و به جای توزیع در خیابان ها، غذا را به درب منازل نیازمندان خواهد برد.

وی با اشاره به کمک رسانی عادلانه در جریان سیل اخیر در جنوب کرمان تصریح کرد: در رزمایش کمک مومنانه توزیع کمک‌ها با عدالت انجام می‌شود و از توزیع غیرعادلانه جلوگیری خواهد شد و این رزمایش کمک می‌کند تا با شناسایی دقیق افراد نیازمند پس از کرونا نیز بتوانیم به آنها خدمت‌رسانی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده مرکز استان به شهرستان‌های کم برخوردار و حاشیه شهر منتقل و بین مردم نیازمند توزیع می‌شود و همچنین در مناطق سیل‌زده کمک‌های ویژه‌ای خواهیم دید و این کمک‌ها در ماه رمضان توزیع خواهد شد.

وی گفت: با اختیار فرماندهان و رضایت پاسداران، پاسداران کرمانی حداقل یک روز تا ۲۰ درصد حقوق خود را برای کمک مومنانه به نیازمندان در اختیار سپاه قرار دادند.

سردار معروفی با بیان اینکه در این رزمایش تمام اقدامات با محوریت ائمه جمعه و جماعات در مساجد انجام می‌شود گفت: در استان کرمان به‌یاری خدا هماهنگی خوبی وجود دارد و امام جمعه و استاندار نیز پای کار هستند و زیبایی این حرکت را خواهیم دید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.