قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح ملی اطعام نیازمندان کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: اجرای این طرح ملی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سنت حسنه اطعام نیازمندان از زمان تأسیس کمیته امداد تاکنون (۱۴ اسفندماه ۱۳۵۷) یکی از رویکردهای مهم خدمات ‌رسانی در این نهاد است.

مبشری عنوان کرد: ستاد اجرایی اطعام نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد در قالب برنامه‌ های طرح ملی مواسات و همدلی ویژه ماه رمضان در کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است.

وی ابراز داشت: این ستاد در زمینه ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، نشر سنت‌ حسنه اطعام نیازمندان و هدایت کمک ‌های مردمی، نیکوکاران و دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به این قشر در ماه رمضان فعالیت می ‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر همین اساس به‌ زودی آشپزخانه‌ هایی با بهره گیری از ظرفیت‌ موکب های اربعین حسینی، هیأت‌ های مذهبی، مساجد، مراکز نیکوکاری، بسیج و گروه‌ های جهادی با رعایت موازین بهداشتی و نظارت مراجع ذیصلاح در یاسوج و مراکز شهرستان ‌های دارای شرایط این استان دایر می ‌شود.

مبشری اظهار داشت: در این آشپزخانه ‌ها نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان امسال اقدام خواهد شد.

وی افزود: دعوت می شود که مردم، نیکوکاران و دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای هر چه مطلوب تر این طرح و اطعام نیازمندان استان مشارکت کنند. 

۴۵ هزار و ۱۲۶ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۱۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.