موسی نصرالله پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ۱۶ دستگاه ونیلاتور یا تنفس مصنوعی ، ۱۵ دستگاه مانیتورینگ قلبی و علائم حیاتی و دو دستگاه الکترو شوک از محل کمک ۶۴  میلیارد ریال طرح پویش خیرین و شرکت های صنعتی و معدنی گل گهربرای بیمارستان های سیرجان خریداری و نصب شد.

 نرگس جهانگیری رئیس بیمارستان امام رضا سیرجان گفت : کمبودهای این بیمارستان تا قبل از شیوع بیماری کرونا و کمبود تخت های آی سی یو موجب می شد در خیلی از مواقع ما بیمارانی را به مرکز استان اعزام کنیم که مشکلاتی را برای بیماران و خطرات خاص خود را داشت و با این اقدام پویش خیرین کمبودهای تخت آی سی یو و نبود برخی امکانات درمانی رفع شد.

 محمد صالحی متولی پویش خیرین سیرجان نیز هم گفت : واقعا مردم پای کار آمدند و خیرین حماسه آفریدند و تاکنون مالغ زیادی جمع اوری شده و برای خرید نیازهای بیمارستانی به دانشکده علوم پزشکی سیرجان اختصاص یافت.

به گفته نصرالله پور با  این میزان کمک که با استفاده از فرصت فضای مجازی و جلب اعتماد مردم و خیرین صورت پذیرفت تخت های آی سی یو در دو بیمارستان امام رضا و غرضی  سیرجان از ۱۴ تخت به ۳۵ تخت آی سی یو افزایش یافت.

سیرجان در ۱۷۵کسبومتری جنوب غرب کرمان قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.