سرهنگ رضا محمدرضایی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت رسیده است، افزود: سال گذشته با تداوم طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان شاهد ثبت این رقم شدیم.

وی تصریح کرد: سال ۹۸ در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با بکارگیری حداکثر توان اطلاعاتی و عملیاتی واحدهای تابعه به منظور تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه هرچه جدی‌تر با سارقان و مالخران، ماموران انتظامی شهرستان جیرفت موفق به دستگیری یکهزار و ۲۳۸ نفر سارق و کشف یکهزار و ۶۷۰  فقره انواع سرقت شدند.

فرمانده انتظامی جیرفت غفلت مالباختگان را تاثیر زیادی در وقوع سرقت‌ها عنوان کرد و گفت: شهروندان اهتمام ویژه‌ای در نگهداری از اموال خود داشته باشند و با درنظر گرفتن هشدارهای پلیسی نسبت به ایمن‌سازی و نصب دوربین و وسایل هشدار دهنده اقدام کنند. 

وی به عزم جدی مجموعه انتظامی این شهرستان در سال ۹۹ برای برخورد قاطع با سارقان و استمرار طرح‌های مبارزه با سرقت در سطح این شهرستان اشاره کرد و افزود: شماره تلفن ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های شهروندان است.

سرهنگ محمدرضایی ادامه داد: خط تلفن ۱۹۷ نیز به عنوان بستری برای دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان در حوزه عملکرد کارکنان ناجا، آماده پاسخگویی است.

فرمانده انتظامی جیرفت اظهار داشت: همشهریان موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش دهند تا در کمترین زمان به موضوع رسیدگی شود. 

شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت از پنج بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه، جبالبارز و اسفندقه تشکیل شده و در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.