احمد احمدی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تلاش سازمان های مردم نهاد استان کرمان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا در این استان، سازمان های مردم نهاد جوانان اقدامات گسترده ای نظیر راه اندازی پویش های مردمی در خانه بمانیم را عملیاتی کرده اند که تاکنون تاثیرگذاری مطلوبی در جامعه داشته است.

وی با بیان اینکه کمیسیون های آموزش، گردشگری و امداد و نجات مجمع جوانان برنامه های متنوعی در این راستا ارائه کرده اند اظهار داشت: اطلاع رسانی، آموزش و برگزاری مسابقه در بستر فضای مجازی از جمله برگزاری مسابقه عکس در قرنطینه و اهدا جوایز به برگزیدگان در پایان تعطیلات نوروز و تشکیل کمیته ویژه پیشگیری از کرونا در مجمع جوانان استان کرمان، از دیگر اقدامات سمن ها در این مدت بوده است.

رییس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمان به بخش نخست اقدامات و سهم سمن ها در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: توسط موسسه مردم نهاد دانش گستران بوتیا، معابر، اماکن عمومی و مراکز درمانی و بهداشتی ضدعفونی شده است.

وی یادآور شد: موسسه مردم نهاد مهر گستر کویر، در شهرستان زرند یکهزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی و ۵۵۰ بسته ارزاق در مناطق حاشیه شهر کرمان توزیع کرد.

احمدی نژاد ادامه داد: به علاوه، پویش ملی با هم در خانه بمانیم و کتاب بخوانیم و کمک به ضدعفونی کردن معابر روستایی شهرستان زرند، توسط موسسه مردم نهاد افق طلایی آریا اندیشه انجام شده است.

رییس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمان گفت: موسسه مردم نهاد نوباوران جوان نیز در شهرستان بم معابر، اماکن عمومی و مراکز بیماری های خاص را ضدعفونی کرد.

وی بیان داشت: کمک به ستاد پیشگیری از کرونا و ضدعفونی کردن خودروها در ورودی شهر بافت نیز به همت انجمن مردم نهاد پاسبانان طبیعت اقطاع صورت گرفت.

وی افزود: همچنین برخی اقلام بهداشتی با کمک انجمن مردم نهاد آوای فرشتگان کارمانیا در سرای سالمندان و مراکز خیریه توزیع شده است.

احمدی نژاد تصریح کرد: معابر شهر کرمان هم با همت جوانان پرتلاش کرمانی و موسسه راه و هدف شهدا از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا به صورت کامل خودجوش و داوطلبانه ضدعفونی شد.

وی گفت: سازمان های مردم نهاد جوانان در حوزه جنوب استان کرمان نیز علاوه بر کمک به مردم این منطقه در جهت مقابله با کرونا، در ایام نوروز به کمک مردم سیل زده نیز شتافته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.