مسعود جمیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات پایان سال اداره حمل و نقل جاده‌ای بر خلاف سال‌های گذشته تبلیغات خود را در زمینه آگاه‌سازی مردم و مخاطرات سفرهای نوروزی بین شهری در رابطه با شیوع ویروس کرونا در دو حوزه راهداری و حمل و نقل ارائه می‌کند.

وی افزود: تمهیدات لازم برای تشکیل تیم‌هایی برای ضدعفونی ناوگان حمل و نقل بار و مسافر اندیشیده شده و در حال حاضر ۱۰ تیم ضد عفونی کننده در جنوب کرمان فعال هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: در کنار تیم‌های ضدعفونی کننده از ظرفیت شرکت‌های حمل و نقل و همچنین توان بخش خصوصی نیز استفاده کرده‌ایم تا شرایط ایمن‌تری را برای مسافران و استفاده‌کنندگان از ناوگان حمل و نقل در جنوب ایجاد کنیم.

جمیلی تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل حمل و نقل محصولات کشاورزی قرار داریم روزانه ۱۰۶ شرکت حمل و نقل در ۷ شهرستان جنوبی استان ضد عفونی می‌شوند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا کارت‌های هوشمند رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در سامانه سازمان راهداری کشور تمدید می‌شود و رانندگان می‌توانند بدون مراجعه به این اداره همه کارت‌های هوشمند خود را از طریق این درگاه تمدید کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اظهار داشت: در زمینه آگاه‌سازی عمومی مردم از مخاطرات سفرهای بین شهری این اداره از محل تبلیغات پل‌های هوایی در محورهای اصلی جهت نصب بنر استفاده کرده است.

وی افزود: توسط ادارات راهداری شهرستانهای جنوب کار نصب بنرهای آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز در محورهای اصلی ارتباطی جنوب استان در حال انجام است.

جمیلی با اشاره به کاهش حجم سفرها در حوزه راه‌های جنوب استان کرمان گفت: با توجه به خطر اپیدمی کرونا مردم جدا از انجام سفر پرهیز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.