سرپرست فرمانداری سیرجان روز پنجشنبه در این نشست مبارزه با بیماری کرونا ویروس را اصل کار همه نانوایان عنوان کرد و  گفت: نانوایان متخلف تعطیل می شوند و روسای ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی به ویژه بخشداران، شهرداری‌ها ، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی نقش خود را در جهت ترویج فرهنگ پیشگیری از این ویروس و همچنین ضدعفونی کردن معابر عمومی مورد توجه قرار دهند.

سهراب بهاء الدینی  افزود:  باید برای حفظ سلامت مردم از تمامی امکانات شهرستان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استفاده کنیم و نانوایان شهرستان موظف به رعایت آموزش دیده در ارائه خدمات به مردم هستند و تاکنون ۵ باب نانوایی به علت رعایت نکردن توصیه های بهداشتی تعطیل هستند.

 بها ءالدینی گفت : آموزشهای لازم در مورد تهیه خمیر و پخت نان و رعایت نکات بهداشتی مثل استفاده از روپوش و دریافت پول و چگونگی استقاده از کارتخوان جهت پیشگیری و عدم تهیه نان از مکانهای دیگر و گند زدایی نانوایی ها بکار گیری نیروی خاص برای اخذ وجه و کارتخوان  به نانوایان داده شد .

به گفته وی  به نانوایی هایی که نکات بهداشتی را رعایت کنند یک تن سهمیه آرد تشویقی اهدا می شود و در صورت عدم رعایت تا اطلاع ثانوی پلمب خواهند شد.

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت : ۲۶۵ نانوایی در سطح شهرستان فعال هستند که در ماه  ۲۵۰۰ تن آرد را دریافت می کنند تا نان مرغوب را به مردم عرضه کنند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.