حجت الاسلام رضا سعادت فر پس از بازدید از بیمارستان امام خمینی شهر جیرفت که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و شورای شهر انجام شد، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: الحمدالله در مجموع شاهد تلاش همگانی تمام کادر دانشگاه علوم پزشکی هستیم که این تلاش جای تقدیر دارد.

وی افزود: در بیمارستان امام خمینی جیرفت شاهد چند ابتکار بودیم که می‌تواند در پیشگیری از کرونا ویروس بسیار کمک کننده باشد که شامل تولید کاور مخصوص برای کادر بیمارستان، تولید مواد ضد عفونی کننده و ماسک است و در ادامه به دنبال این هستند که این ابتکارات را در سطح شهر گسترش بدهند.

امام جمعه جیرفت اظهار داشت: در مرحله اول برای گرفتن جواب تست‌ها باید آزمایش‌ها به تهران ارسال می‌شد ولی این اواخر تست‌ها به مرکز استان ارسال می‌شود و خوشبختانه ارسال ۹۰ تست مشکوک، جواب منفی بوده است و سه مورد نیز هنوز جواب آنها ارسال نشده است.

وی اظهار کرد: علوم پزشکی جنوب کرمان تلاش کرده است که در تمامی شهرستان‌های جنوب، امکانات لازم را در حد توان مهیا کند لذا همه بیمارستان‌های جنوب آمادگی لازم برای پذیرش افراد مشکوک را دارند.

حجت الاسلام سعادت فر بیان داشت: در مجموع در شهرستان‌های جنوب استان تا ۸۰۰ تخت ظرفیت پذیرش بیماران وجود دارد از طرف دیگر مردم باید حتماً نکات بهداشتی را رعایت کنند و با توکل بر خدا آرامش خود را حفظ کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
9 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.