به گزارش ایرنا، همچنین عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۷۱ روستای استان کرمان با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس و مسئولان استانی و محلی در رابر آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان شامگاه سه شنبه در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران گفت: خدارا شاکریم که امروز توفیق تغییر نام سد وتصفیه خانه آب بافت را به نام سردار سپهبد شهید سلیمانی اسوه تاریخ داشتیم.
علی رشیدی افزود: امروز مدول دوم تصفیه خانه آب بافت با ظرفیت ۳۷۵ لیتر در ثانیه و جمعیت تحت پوشش ۱۲۰ هزار نفربا اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد که امیدواریم با افتتاح این طرح بتوانیم آب آشامیدنی با کیفیت شهر بافت و بزنجان را بصورت دائم و آب شهر رابر را به‌صورت موقت داشته باشیم.
وی ادامه داد: همچنین همزمان طرح آبرسانی به ۱۲روستای استان کرمان با جمعیت تحت پوشش هفت هزار و ۹۷نفری بااعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد ریال افتتاح شد و عملیات اجرایی آبرسانی به ۷۱روستای استان کرمان با جمعیت تحت پوشش ۱۹ هزار و ۸۶نفری آغاز شد که امیدواریم این پروژه درآینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.
رشیدی در پاسخ به سئوال خبرنگار رابر پیرامون طعم نامطبوع آب شرب شهرستانهای بافت و رابر درایام گرم سال و ارتباط آن با افتتاح این تصفیه خانه گفت:با توجه به آزمایشات انجام شده  آب تصفیه خانه بافت یکی از با کیفیت ترین آب‌ها است که به مردم ارائه می شود وامسال باتوجه به بارندگی های خوب هیچ مشکلی در طعم آب نخواهیم داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.