به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سیدمهران عالم‌زاده در ستاد مقابله با بیماری کرونا که با حضور مدیران شهری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، با بیان این‌که بر اساس آمارهای رسمی در کشور، در حال حاضر، وضعیت شهر کرمان سفید است، گفت: باید با مراقبت‌های ویژه، از شیوع ویروس کرونا در کرمان جلوگیری کنیم.

وی مهم‌ترین عامل برای کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را افزایش آگاهی عمومی دانست و با تأکید بر آموزش رعایت بهداشت فردی به همه همکاران شهرداری گفت: آموزش‌های مربوط به مقابله با ویروس کرونا، باید به‌صورت جدی و مستمر در سطح شهر نیز اطلاع‌رسانی شود.

شهردار کرمان افزود: گندزدایی و ضدعفونی فضاهای شهری، به‌ویژه سطوحی که ارتباط مستقیم با دست دارند، باید به‌طور مداوم در ادارات و سازمان‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، پارک‌ها، بازار و آرامستان انجام شود.

عالم‌زاده ادامه داد: پایانه‌ها و مبادی ورودی شهر نیز اهمیت مضاعف دارند و لازم است به‌صورت ویژه کنترل و پاک‌سازی شوند.

وی از به تعویق افتادن افتتاح پروژه‌ها در هفته جاری خبر داد و گفت: باید مراودات اجتماعی و تجمعات افراد در حد امکان کاهش یابد.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه مدیران شهرداری نیز نظرها و پیشنهادهای خود را در زمینه پیشگیری همه‌جانبه از شیوع ویروس کرونا مطرح کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.