حسن شفیعی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: مساجد، محل برگزاری نماز عبادی و سیاسی جمعه، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، ادارات و نهادهای پرتردد، بانک‌ها، مدارس و برخی از مراکز فرهنگی و اجتماعی فعال شهر برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توسط این نهاد ضدعفونی شد.

وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی تیران و کرون که در مسیر تردد جاده‌ای قرار گرفته و پیش‌بینی بارش‌های برف و باران در این ایام ستاد مدیریت بحران شهرداری تشکیل و متناسب با دستورالعمل‌های استانی و کشوری اقدامات لازم برای کاهش خسارت در خصوص سیل و کرونا انجام گرفته است.

شهردار تیران با اشاره به خسارتهای ناشی از شیوع بیماری کرونا در هر منطقه، تصریح‌ کرد: محافل و جلسات عمومی تحت نظر شهرداری لغو و همچنین  تالارها و مراکز عمومی تعطیل شدند و در همین راستا بازار روز تعطیل و مراسم‌ مربوط به ترحیم افراد لغو شده‌ است.

وی ادامه‌ داد: با وجود شرایط بحرانی و ضرورت برنامه‌ریزی برای پیشگیری از خسارت‌ها اما فعالیت‌های عمرانی و خدماتی مدیریت شهری در حال انجام است و اختلالی در خدمات‌رسانی نداریم.

شفیعی شهروندان را به رعایت اصول بهداشتی و مراقبت های لازم توصیه کرد و گفت: برنامه‌های نوروزی و استقبال از مسافران مشخص نیست و باید دستورالعمل های لازم در این خصوص صادر شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر روز پنجشنبه اعلام کرد: آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۲۴۵ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۲۶ نفر رسیده است.

تاکنون در تیران و کرون تاکنون گزارشی مبنی بر ابتلا به بیماری کرونا اعلام نشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.