به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام مصطفی گرجی صبح پنجشنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نگاه خود را با یک فرآیند جدیدتری آغاز کرده است، افزود: شکل گیری جلسه امروز یک اتفاق خوب است چراکه موجب ساماندهی فعالیت‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رئیس این شورا به عهده نماینده ولی فقیه در استان و نایب رئیس آن به عهده استاندار کرمان است، اظهار کرد: در بحث اعتباری نیز تفاهمنامه هایی با سایر نهادها بسته می‌شود که از ظرفیت این نهادها برای هم افزایی استفاده شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان اظهار کرد: بر اساس تحولات اخیری که در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری اتفاق افتاد، خوشبختانه نگاه کیفی حاکم است و به نوعی به دنبال پالایش کانون‌ها است تا به خروجی لازم برسیم.

بصیری معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه وجود قرارگاه فرهنگی یک حرکت خوب برای هم افزایی در حوزه فرهنگ است، افزود: در بحث آسیب شناسی فعالیت‌ها در مساجد، عوامل مختلفی می‌تواند موجب رشد و یا تضعیف فعالیت‌ها در مساجد شود.

وی با بیان این مطلب که ما باید صاحب مساجدی باشیم که در سطح طراز انقلابی باشد، اظهار داشت: در شرایط فعلی همه فعالیت‌ها به دلیل وجود ویروس کرونا تعطیل شده است تا سکون بیشتری در جامعه شکل بگیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.