به گزارش خبرنگار مهر، جعفر رودری عصر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به پیشنهاد ۱۵۲ پروژه به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان توسط دستگاه‌های اجرایی برای سال ۹۹ گفت: از این تعداد ۳۲ پروژه منتخب به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور معرفی شده که عمدتاً نیمه تمام هستند.

رودری اظهار کرد: همچنین این ظرفیت وجود دارد که اگر پروژه‌های جدیدی هم باشد، پذیرای آنها باشد از طرف دیگر ۲۵ پروژه اولویت دار امسال در دست اقدام در استان داشته‌ایم که بیش از چهار هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

وی با بیان این مطلب که استان پنجم در بین ۳۱ استان کشور در بحث پیشرفت ۲۵ پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هستیم، اظهار داشت: ۶ پروژه نیز فاقد پیشرفت‌های مورد انتظار است که دو مورد از این پروژه‌ها شامل احداث مرکز پیوند اعضای افضلی پور و پایانه صادراتی جیرفت است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان اضافه کرد: اجرای گلخانه ۵۵ هکتاری هیدروپونیک با مشارکت بخش خصوصی، اجرای گلخانه ۱۷.۵ هکتاری هیدروپونیک شرکت گروه اقتصاد توسعه ملل، هتل پویا و پالایشگاه پلاسمای انسانی شرکت استراتوس از دیگر پروژه‌هایی است که پیشرفت‌های رضایت بخشی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه موضوع الگوی توانمندسازی و توسعه جوامع محلی در جلسه قبل مطرح شد، اظهار داشت: بحث الگوهای کارآفرینی و اشتغالزایی بنابه دلایل مختلف، در مناطق مختلف امکان اینکه بتوانیم یک الگو را پیاده کنیم، وجود ندارد لذا حسن این فرایند این است که بسته به شرایط مختلف از مدل‌های متفاوت می‌توان استفاده کرد.

رودری اظهار داشت: می‌توان مدل‌های مختلف اشتغالزایی را در اختیار معین‌ها قرار بدهیم تا متناسب با شرایطی که دارند، الگوی خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.