فریدون فعالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام اماکن اقامتی استان کرمان شامل هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه های بومگردی و خانه های مسافر موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی  هستند و نظارت کامل بر فعالیت های آنها انجام می شود.

وی تصریح کرد: باید اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با بیماری کرونا در دستور کار قرار گیرد و در این راستا،  بزودی کارگاه های آموزش روش های مقابله با این بیماری ویژه مدیران و کارکنان مراکز اقامتی استان کرمان برگزار می شود.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان تاکید کرد: تاکنون هیچ موردی از ویروس کرونا در این استان به ثبت نرسیده و تمام اماکن گردشگری کرمان در حال حاضر مشغول فعالیت و پذیرای گردشگران است.

وی اظهار داشت: دستورالعمل ها و نکات بهداشتی در تمام اماکن گردشگری و موزه های استان کرمان در حال اجرا است و گردشگران نیز با توجه به گسترش ویروس کرونا اقدامات بهداشتی را رعایت کنند.

فعالی افزود: با توجه به اینکه استان کرمان تاکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت مناسبی قرار دارد، انتظار داریم در ایام باقی مانده سال و تعطیلات عید نوروز شاهد جذب گردشگران زیادی به این استان باشیم.

وی بیان کرد: امسال با وجود همه مشکلات گردشگری استان کرمان رونق خوبی داشت و شاهد ورود  و بازدید گردشگران داخلی خارجی و دخلی زیادی از اماکن تاریخی و جاذبه های طبیعی کرمان بودیم.

استان کرمان با هفت اثر جهانی ، ۷۰۰ اثر ثبت ملی و حدود هفت هزار جاذبه طبیعی و تاریخی از مقاصد مهم گردشگری کشور به شمار می رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.