محمدعلی دهقان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۸۸ نفر بالای ۹۵ سال و پنج هزار، ۵۳۱ نفر بین ۸۵ تا ۹۰ سال و ۸۰ هزار نفر از جوانان زیر ۲۵ سال استان کرمان در انتخابات شرکت کرده اند.

وی افزود: صبح امروز درصد مشارکت آقایان با ۴۸ درصد و عصر امروز خانم ها  با ۵۲ درصد در انتخابات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در هر صندوق اخذ رای یک بازرس وجود دارد تصریح کرد: ۲ هزار و ۲۴۹ بازرس و ۳۲ بازرس ویژه انتخابات در صندوق ها حضور دارند و ۲۳ تیم هیات بازرسی و یک تیم بازرسی استان در انتخابات فعال هستند.

دهقان گفت: شهرستان کرمان پنج بازرس ویژه و در شهرستان های رفسنجان، سیرجان و جیرفت نیز ۲ بازرس حضور فعال دارند.

وی تاکید کرد: تاکنون هیچ اتفاق خاصی در شعب اخذ رای استان کرمان گزارش نشده موارد تخلفی نیز که رخ داده بعد از بررسی کذب بودن آن موارد مشخص شد.

به گفته دهقان یکی از موارد مطرح شده در مورد تخلفات راهای خریداری شده بود که بعد از بررسی نهایی این موارد تایید نشده است.

وی گفت: همچنین برخی افراد که قصد رای دادن با شناسنامه افراد متوفی را داشتند بلافاصله توسط سیستم شناسایی و با آنها برخورد شده است.

کمیته بازرسی ستاد انتخابات کرمان با اشاره به حضور باشکوه و با صلابت مردم در انتخابات تصریح کرد: روند انتخابات به صورت آنلاین انجام می شود اگر صندوقی به تعرفه نیاز داشته باشد بلافاصله تامین می شود.

وی با بیان اینکه یک و نیم تا دو برابر تعرفه در هر صندوق پیش بینی شده است از مردم خواست رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

دهقان تاکید کرد: شعبه اخذ رای گلزار شهدا از اوایل صبح امروز تاکنون شاهد جمعیت کثیری از مردم کرمان است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی مرتب رصد می شود گفت: افراد خاطی احضار و بازداشت شده اند.

دهقان گفت: محافظ یکی از صندوق های اخذ رای در شهرستان رابر که یک بسیجی ۵۵ ساله بود دچار حمله قلبی و فوت شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.