عباس تقی‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بر این اساس تاکنون سه  نفر از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه، ۶ نفر از حوزه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر، ۲ نفر از حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد، ۱۰ نفر از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، ۵ نفر از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، ۱۱ نفر از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، ۱۰ نفر از حوزه انتخابیه شهربابک، ۲۰ نفر از حوزه انتخابیه کرمان و راور و ۲ نفر از حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار، قلعه‌گنج فاریاب انصراف داده‌اند. 
وی ادامه داد: از این تعداد در مجموع ۱۱ نفر زن و ۵۸ نفر مرد از ادامه رقابت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده‌اند.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی استان کرمان گفت: فهرست  نهایی نامزدها صبح روز جمعه دوم اسفند ماه در محل شعب‌های اخذ رای از سوی فرمانداری‌ها نصب خواهد شد.
تقی‌زاده افزود: تاکنون ۱۲۱ نامزد در رقابت های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان حضور دارند.
به گفته وی تا عصر پنجشنبه اول اسفند ماه، نامزدهایی که تمایل به انصراف دارند، می‌توانند انصراف خود را به هیات‌های اجرایی در فرمانداری‌های محل ثبت نام کتبی اعلام کنند.

استان کرمان دارای 9حوزه انتخابیه و 10کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است .

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه همزمان با دیگر نقاط کشورمان در استان کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.