به گزارش ایرنا، حمید شهسواری روز دوشنبه در حاشیه نشست پنجره واحد سرمایه گذاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مقرر شد دستگاه های اجرایی با محوریت مرکز خدمات و سازمان صنعت، معدن و تجارت روند واگذاری مجوزهای بی نام را پیگیری کنند و بحث هزینه ها با هماهنگی امور مالی دستگاه های مربوطه انجام شود.

وی اظهار داشت: بیست و پنجمین جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری با توجه به اینکه چهار جلسه تشکیل نشده بود به دستور استاندار کرمان امروز برقرار شد و پیگیری مصوبات و پاسخ به استعلاماتی که در نشست دهم بهمن ماه با حضور محمدجواد فدایی توزیع شد و دستگاه های اجرایی به این استعلامات پاسخ دادند، بررسی شد.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و امور دارایی استان کرمان گفت: امروز مصوب شد با حضور سرمایه گذاران و استاندار کرمان در نشست آینده موارد و مشکلات سرمایه گذاری که قابل حل نبودند، مطرح شود و مدیران پیشنهادات و راه حل های خود را در زمینه تسهیل سرمایه گذاری و در راستای توسعه کرمان ارائه کنند.

وی اضافه کرد: آمار جذب سرمایه‌گذاری استان کرمان در زمان تحریم ها مناسب ارزیابی شد زیرا توسعه سرمایه گذاری داخلی را به عنوان پیش زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی در دستور کار قرار دادیم و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این حوزه هستیم.

شهسواری افزود: استان کرمان زمینه ای فراهم کرده که سرمایه گذاران به سرعت بتوانند مسائل استانی خود را حل و فصل و مسیر سرمایه گذاری را هموار کنند که این امر تبلیغی مطلوب برای جذب سرمایه گذاران خارجی است.

وی تاکید کرد: مسیر خوبی برای تسهیل روند سرمایه گذاری خارجی با درایت استاندار کرمان و معاونانشان در این استان تعریف شده، که فعالیت در این راستا با درایت پیش می رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.