به گزارش خبرنگار مهر، علی عباسی پور صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمین تصرفی در پلاک ٢٠٩٤ دولتی واقع شده و ارزش آن بیش از دو میلیارد ریال است رفع تصرف شد.

وی توضیح داد: علیرغم اینکه در ماه قبل به متصرف غیرمجاز اخطار داده شد و مصالح و ابزار و ادوات موجود در محل ضبط شد اما نامبرده مجدداً دور از چشم مأموران و شبانه در زمین تصرفی اقدام به آرماتوربندی کرده و به اقدام مجرمانه خود اصرار می‌کند.

وی ادامه داد: یگان حفاظت از اراضی اداره راه و شهرسازی با دستور دادستان و با حضور مأموران نیروی انتظامی و همکاری شهرداری ابتدا آرماتورهای آماده بتن را تخریب و تمامی مصالح و وسایل تخریب شده را ضبط و از محل انتقال دادند.

عباسی پور افزود: پس از رفع تصرف کامل زمین را به حالت اولیه قبل از تصرف در آوردند و به دولت برگردانده شد و پرونده مجرم برای تعیین تکلیف به دادسرا ارجاع شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان اظهار کرد: در محدوده و حریم شهرها اراضی دولتی تحت مدیریت اداره راه و شهرسازی بوده و حفظ اراضی مذکور بر عهده این اداره است.

عباسی پور تأکید کرد: به افراد سودجو و فرصت طلب اخطار می‌شود تصرف اراضی دولتی باعث تضییع حقوق بیت المال بوده و جرم محسوب می‌شود و مرتکبین ضمن برگرداندن زمین به دولت توسط مقام قضائی به جریمه و حبس محکوم می‌شوند.

وی در پایان از شهروندان رفسنجان درخواست کرد به منظور حفاظت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت المال در صورت مشاهده هرگونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی دولتی سریعاً با شماره‌های ۳۴۳۲۷۲۰۶ و ۳۴۳٢۰۰۱۸ تماس و مراتب را اعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1352006
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.