علی عباسی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهروندانی که از سال 1370 تاکنون زمین مسکونی از اداره راه و شهرسازی و یا سازمان زمین شهری سابق گرفته و تاکنون سند مالکیت ثبتی دریافت نکرده اند تا پایان سال جاری فرصت دارند نسبت به تمدید قرارداد واگذاری اراضی مسکونی اقدام کنند.
وی ادامه داد: در غیر اینصورت قرارداد مذکور از درجه اعتبار ساقط و به منظور برگرداندن این اراضی به دولت برخورد قانونی صورت می گیرد.
عباسی پور ادامه داد: مناطق یادگار امام، دهشیخ 2 و دهشیخ 3 رفسنجان فاقد سند ثبتی است و مهلت ساخت و ساز و اقدام به دریافت سند ثبتی برای آنها از ابتدای مهرماه امسال آغاز شده و تا پایان امسال ادامه دارد و بعد از آن این اراضی تصرفی محسوب می شود.
رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان در ادامه از رفع تصرف هفت هزار و 500 مترمربع از اراضی دولتی با پلاک 2094 اصلی از بخش 9 کرمان واقع در مجاورت خیابان آرامستان در شهر رفسنجان خبر داد و گفت: طی روزهای اخیر در اجرای دستور دادستان شهرستان و با حضور مأموران نیروی انتظامی و عوامل حفاظت از اراضی دولتی نسبت به رفع تصرف این اراضی دولتی اقدام شد.
وی از مردم درخواست کرد به منظور حفاظت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت المال در صورت مشاهده هرگونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی دولتی با شماره 34327206 و 34320018 تماس بگیرند و مراتب را اعلام کنند.
رفسنجان با جمعیت 311 هزار نفری در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.