محمد بصیریان روز شنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: بنا بر دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان و در راستای حفظ حقوق شهروندان و برطرف کردن مشکلات حقوقی وقضائی مردم؛ برنامه ملاقات مردمی به عنوان یکی از  برنامه های مهم در دستور کار مقامات قضائی سراسر استان قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد:در ماه گذشته ،۳۹۴ نفر از شهروندان استان کرمان پس از ثبت نام در درگاه الکترونیکی ملاقات مردمی، به صورت چهره به چهره با  دکتر موحد،نماینده عالی دستگاه قضائی استان کرمان  ملاقات داشته اند و در نهایت ضمن ارشاد ، پاسخ مقتضی را دریافت و عندالزوم دستورات قضایی لازم نیز صادر شده است.
مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان  عنوان کرد: در۳۰ حوزه های قضایی استان نیز  مشابه این برنامه از سوی روساء و دادستان های شهرستان ها اجرا و بنا بر مستندات در مجموع۴هزار و ۵۰۰ مورد ملاقات مردمی ( غیر از مرکز استان ) صورت گرفته است.
بصیریان گفت: علاوه بر برنامه ملاقات مردمی تعداد ۲۵ مورد جلسه با موضوع طرح هر مسجد یک حقوقدان  با حضور مقامات  قضایی استان  در جمع نمازگزاران با بیان مسائل حقوقی انجام شده است .
وی گفت: در ماه گذشته تعداد ۲۴۴ نفر از قضات  سطح استان از زندان ها بازدید و دستورات لازم برایرفع مشکلات پیرامونی زندانیان را صادر کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.