مریم سلاجقه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای مناطق شرق و جنوب شرق استان کرمان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای روز پنجشنبه (۲۶دی ) و جمعه(۲۷دی) شاهد جوی آرام در استان کرمان خواهیم بود اما پایداری هوای سرد همچنان ادامه دارد تصریح کرد: از روز شنبه(۲۸ دی) علاوه بر افزایش ابر دمای هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کرمان بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته  شهرستان‌های بافت و ارزوئیه هفت میلی‌متر، لاله‌زار و بردسیر چهار میلی متر بیشترین میزان  بارش باران را داشته‌اند.

سلاجقه با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان‌های رابر، بافت، سیرجان، راور، کوهبنان، ساردوئیه و بخش‌های لاله زار و دهبکری بارش برف گزارش شده است افزود: شهرلاله‌زار کرمان با منفی ۱۶ درجه سانتی گراد و شهرستان عنبرآباد با ۱۵ درجه سانتی‌گراد سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در جنوب استان کرمان همچنان خطر سرمازدگی وجودارد گفت: برای امشب (۲۵ دی ماه) و صبح فردا(۲۶ دی ماه)  یخ زدگی سطح جاده‌های استان که بارش برف داشته‎‌اند دور از انتظار نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.