رییس هیات اسکیت استان کرمان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: پس از پیشنهاد به مجید عرب آبادی، سرمایه گذار پیست اسکیت مجموعه ورزشی امام علی (ع) کرمان و موافقت وی، این پیست از سوی جامعه ورزشی اسکیت استان، با نام سردار شهید، سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شد.

امیررضا آشورماهانی با اشاره به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حملات تروریستی اخیر به دست آمریکای جنایتکار، گفت: این نام‌گذاری به پاس قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی وقفه سردار دلها بوده و هدف از این اقدام زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای والامقام، ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل از رشادت‌های سراسر افتخار سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در جامعه بوده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی طرح تصریح کرد: فرآیند فنس کشی این پیست به همت سرمایه گذار این پروژه انجام شده و این طرح اکنون مراحل اجرایی را می گذراند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق (حشد الشعبی) به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در حمله هوایی نیروهای آمریکایی در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهل روستای قنات ملک شهرستان رابر است که پیکر مطهر این شهید به همراه سردار حسین پورجعفری دیروز (چهارشنبه) در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.