به گزارش ایرنا، در این برگه امتحانی که به ابتکار یکی از فرهنگیان کشور طراحی شده به جای نام دانش آموز عنوان سرباز امام زمان (عج) نگارش شده است.

طراح نام این دیکته را املای قدرشناسی گذارده و هدف از این اقدام را در یک خط بالای برگه امتحانی چنین توضیح داده است.: هدف از این اقدام ثبت در پوشه کار دانش آموز است که یادشان بماند سردارها خون دادند تا امنیت برقرار باشد.

در این املا با توجه به محدودیت حروفی که دانش آموزان اول دبستان آموخته اند جملاتی چون، سردار رزمنده ای با ایمان بود، او بر دست امام بوسه ای زد، امام او را دوست داشت، سردار ایرانی با بدان در نبرد بود، او دوست داشت ایران آزاد باشد، بدان از سردار ما می ترسیدند و ما دانش آموزان تا ابد او را دوست داریم خودنمایی می کند.

همچنین در آموزگار در بازخورد املای قدرشناسی دانش آموزان نگاشته است، می دانم که با رفتار، گفتار، اخلاق خوب و درس خواندنت راه سردار دلها را ادامه می دهی.

طراح در انتهای این برگه امتحانی آورده است، وقت است که از چهره خود پرده گشایی مهدی.

اقدامات خودجوش اینچنینی مانند نگارش نام سردار دلها بر روی خودروها، الصاق تمثال سردار دلها بر خودرو، سر در مغازه و منازل، سیاه پوش شدن شهر، اعلام آمادگی ۲۰۰ موکب و حضور ۵۰۰ موکب در روز تشییع سپهبد شهید سلیمانی و اجرای طرح هر خانه یک مهانسرا برای پذیرایی از مهمانان  و تشییع کنندگان سردار سلیمانی از جمله اقدامات کرمانی ها بعد از انتشار خبر شهادت این بزرگ مرد جهاد و مقاومت است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.