علی حسینی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز پرستار و حسابدار در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان افزود: ۵۰ هزار کارفرمای طرف قرارداد در استان کرمان به سازمان تامین اجتماعی ۸۰۰ میلیارد تومان بدهکار هستند.

وی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی با ۷۰ هزار نفر پرسنل به بیش از ۴۳ میلیون نفر در بخش های گوناگون کشور خدمات ارائه می کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان بیان داشت: تامین اجتماعی افزون بر یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از جمعیت استان کرمان را تحت پوشش دارد که نشان دهنده ویترین خدمات در درمانگاه ها و بیمارستان‌های این سازمان است.

وی گفت: رضایتمندی عمومی از مجموعه تامین اجتماعی موجب افزایش رو به رشد میزان بیماران و افراد استفاده کننده از خدمات این سازمان در استان کرمان شده است.

حسینی افزود: ۲ درصد افزایش بیمه شدگان در ۶ ماه نخست سال ۹۸ و ۱۲ درصد افزایش خدمات کارفرمایان را در سال گذشته داشتیم که افزایش این آمار در ارتقای خدمات سازمان تامین اجتماعی تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: تامین اجتماعی در استان کرمان با ۱۰۰ واحد خدمات گذار از جمله کارگزاری ها، بیمارستان ها و درمانگاه ها به ارائه خدمات می‌پردازد و تعهدات این سازمان بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در هر ماه و سالانه ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه بیمه ای است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با تاکید بر اینکه سنگر تامین اجتماعی سنگر خدمت گذاری به جامعه و محرومان استان کرمان است گفت: قشر بزرگی از افراد تحت پوشش ما در محرومیت قرار دارند لذا محل خدمت در این سازمان به نوعی سجاده عبادت به شمار می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.