به گزارش ایرنا ، رییس مرکز رشد دانشگاه ولیعصر رفسنجان در این آئین گفت:  نمایشگاه شامل ۶۰ غرفه از شرکت های فناور دانشگاه‌ های آزاد اسلامی، ولیعصر(عج) رفسنجان، علامه جعفری، پژوهشکده پسته و غیره شهرستان است که ۴۰ غرفه متعلق به این دانشگاه است.
حسین کاظمی با اشاره به اینکه رفسنجان قطب تحقیقات کربن کشور است، افزود: ۱۱ شرکت دانش بنیان در رفسنجان فعالیت دارند و شرکت کیا کربن،  محصولات کربن و مواد آرایشی را منطبق با تحقیقات علمی تولید می کند.
وی بیان کرد: تفاهم‌ نامه ایجاد مرکز نوآوری رفسنجان با همکاری مجتمع مس سرچشمه، دانشگاه ولیعصر(عج) و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری به امضا رسید و قرار است این مرکز نوآوری در ابتدای بلوار ولایت رفسنجان با همکاری مجتمع مس سرچشمه، دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینی به مساحت ۳۲ هزار متر مربع احداث و طی ۲ سال آینده به بهره برداری برسد.

با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری کلنگ احداث مرکز نو آوری و شتابدهی رفسنجان در محل دانشگاه ولیعصر(عج) این شهر به زمین رده شد.

همچنین معاون‌ علمی و فناوری رئیس جمهوری به همراه نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس،  معاون‌ امور اقتصادی استانداری کرمان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از واحدهای صنعتی،  کارخانجات‌ راه اندازی شده در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی شهرستان رفسنجان بازدید کرده و از نزدیک در جریان پیشرفت ها و مشکلات این کارخانجات قرار گرفتند.

رفسنجان در یکصد کیلومتری کرمان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.