محمد جواد فدایی روز سه شنبه در نشست پنجره واحد سرمایه گذاری استان کرمان افزود: برخی مدیران استان علاقه مند به سرمایه گذاری در استان نیستند و این در حالیست که باید دست سرمایه گذار را ببوسیم و بدنبال تسهیل حضور آنها باشیم.

وی با بیان اینکه دستگاه ها همکاری لازم را در اجرای مصوبات پنجره واحد سرمایه گذاری ندارند تصریح کرد: ایجاد شغل در مناطق محروم به سرمایه گذاری نیاز دارد که اهتمام جدی در میان مدیران و نهادها در این رابطه وجود ندارد.

استاندار کرمان تاکید کرد: اگر می خواهیم شغل ایجاد کنیم باید به انجام مصوبات سرمایه گذاری توجه بیشتری شود و ایجاد زیرساخت ها و تاسیسات نباید معطل بماند.

وی بیان کرد: حرف‌های زیاد گفته می‌شود اما در عمل هیچ اتفاقی نمی‌افتد و بهانه‌های مختلفی عملیاتی نشدن مصوبات جلسات پنجره واحد اقتصادی ارائه می‌شود.

فدایی با اشاره به سرمایه گذاری ۳۴۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در معدن مس ارزوئیه گفت: برای تسریع در اجرای این طرح، کارهای ابتدایی واگذاری توسط دستگاه ها انجام شود و عقد قرار داد نهایی منوط به ارائه پیوست زیست محیطی طرح باشد.

تیم اقتصادی دولت در استان کرمان از سال ۹۶به تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری بمنظور سرعت بخشی به روند پاسخ استعلامات متقاضیان سرمایه گذاری اقدام کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.