محمدرضا عظیمی زاده شامگاه  دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بازه زمانی در نظر گرفته شده برای انجاام این طرح عمران شهری را ۹ ماه عنوان کرد و گفت : ایجاد این تقاطع غیرهمسطح دسترسی های گردشی را آسان و هموار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این طرح، ترافیک های عبوری مسیر مستقیم و هم ترافیک های عمود بر خلیج فارس را ساماندهی  خواهد کرد، خاطر نشان کرد: این طرح یک دسترسی ایمن و مناسب را تأمین می کند که در این راستا برنامه ریزی شده است تا تقاطع غیر همسطح در بلوار خلیج فارس احداث شود.

شهردار رفسنجان مسیر فعلی را مسیر نامناسب و خطرناک برای عبور و مرور شهروندان دانست و افزود: مسیری که در حال حاضر از آن برای تردد و عبور و مرور استفاده می شود شرایط بسیار نابسامانی دارد و مسیر فعلی در بلوار خلیج فارس برای عبور عرضی و به عنوان یک مسیر عبوری و زیر گذر غیر استاندارد استفاده می شود و  دسترسی های کندرو و تندرویی در این مسیر است که دسترسی های بسیار خطرناکی است.

وی خاطر نشان کرد: با وجود مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد، در همین راستا برنامه ریزی شد تا یک میدان بزرگ و روگذر به صورت غیر همسطح ساخته شود که کار طراحی تقریبا به مراحل پایانی رسیده است و وارد طراحی سازه شده‌ و آزمایش های مکانیکی هم انجام شده است.

شهردار رفسنجان رفع مشکلات فعلی این مسیر عبوری را از اهداف بسیار مهم طرح دانست و افزود: شاخص بودن طرح از دیگر مزایای این تقاطع است و این پروژه یک سازه نشان دار برای شهر است که ‌نماد بسیار زیبایی برای شهر رفسنجان خواهد بود.

عظیمی زاده اجرای طرح را توسط یک پیمانکار خوب و باتجربه بسیار مهم دانست و گفت: هنوز پروژه به ‌مناقصه گذاشته نشده و مناقصه کشوری است و به‌ حتم باید به پیمانکاری واگذار شود که نمونه های مشابه این پروژه را در کشور ساخته باشد و در این سطح کار عملیاتی انجام داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.