عبدالهادی طاهری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام اتوبوس‌های پیشرو دیزل در تعدادی از استان ها به دلایل یاد شده غیر فعال هستند افزود: شهرداری کرمان در این زمینه نوآوری کرده لذا روز حمل و نقل سال گذشته از شهرداری کرمان توسط وزیر کشور با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

وی اظهار داشت: ۲۳ دستگاه اتوبوس پیشرو دیزل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان به علت مشکل فنی موتور و مقرون به صرفه نبودن رفع این مشکل و نبود گازوئیل یورو چهار، مدت بسیاری متوقف و غیرفعال بوده‌اند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان ادامه داد: از این میزان تعداد ۱۳ اتوبوس با تعمیر موتور و نوسازی بدنه، در مرحله‌ نخست به چرخه سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی به مردم بازگردانده شد و امروز با اتمام عملیات بازسازی هشت دستگاه دیگر از این تعداد رونمایی و به حوزه خدمات شهری وارد می‌شود.

وی بیان کرد: هزینه تعمیر و بازسازی این اتوبوس‌ها ۷۵۰ میلیون تومان برآورد شده است در حالی که قیمت نو این خودروها در صورت موجود بودن در بازار بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان است.

طاهری افزود: تمامی اتوبوس‌های بازسازی شده دارای کولرهای استاندارد، با سال ساخت این اتوبوس‌ها ۱۳۹۰ و جزو آخرین اتوبوس‌هایی خریداری شده توسط شهرداری کرمان با بدنه و تریم داخلی زیبایی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.