به گزارش ایرنا، سردار "عبدالرضا ناظری" روز دوشنبه در پنجمین روز از هفته ناجا در همایش تخصصی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری افزود: حتی یک نفر از نیروهای ناجا در فتنه‌های طراحی شده توسط دشمن طی سال های گذشته دچار لغزش نشد. 

وی با بیان اینکه پلیس در سال های اخیر جایگاه خوبی پیدا کرده است تصریح کرد: این نیرو بر اساس برخی تحقیقات در رتبه‌های اول و دوم از لحاظ خدمت‌رسانی قرار دارد و جز سه سازمان برتر کشور از نظر رضایتمندی مردمی است.

وی تاکید کرد: پلیس امروز هوشمندی لازم را دارد ضمن آنکه زیرساخت‌های مورد نیاز این مهم نیز وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: پلیس باید در فضای مجازی خود را هوشمندتر کند و پلیس فعلی، پلیسی دانش بنیان است و می طلبد دانش و ارتباط با دانشگاهیان را ارتقا دهیم تا یک سازمان دانش بنیان بروز شویم.

وی مشارکت مردم را در ایجاد احساس امنیت موثر عنوان و بیان کرد: پلیس امروز جامعه محور است و با مردم مداری، اعتماد جامعه را جلب کرده و مردم نیز در بخش های مختلف با پلیس در ارتباط هستند.

مقاله هایی با عناوین ابعاد و مولفه های اقتصادی جامعه اسلامی در منظومه فکری رهبری با تاکید بر اقتصا د مقاومتی، تبیین جایگاه ناجا در پیش بینی و مبارزه با فساد اقتصادی با تکیه بر منظومه فکری رهبری، نقش نیروی انتظامی در امنیت و توسعه شهرهای اسلامی - ایرانی با تاکید بر دیدگاه های رهبر معظم انقلاب اسلامی، رفتار حکیمانه ناجا با مردم در راستای افزایش اعتماد مردم به این قشر با تاکید بر رویکردهای اسلامی روانشناختی و جامعه شناختی و شاخص های پلیس در تحقق جامعه اسلامی بر اساس منظومه فکری رهبری در این همایش ارائه شد.

امروز دوشنبه ۱۵ مهر پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی با عنوان پلیس، دانش بنیانی، حرفه ای گرایی و روزآمدی نامگذاری شده است.

3029

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.