به گزارش ایرنا، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز ۲۸ شهریور ماه روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس یادآور ایثار، فداکاری، ولایتمداری و شهادت طلبی امت بزرگ اسلامی به ویژه نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه برخی افراد تبلیغات انتخاباتی را شروع کرده اند و به وعده های دروغین پرداخته اند، گفت: برخی پول و امکانات توزیع می‌کنند برای اینکه رای را به دست آورند که این خلاف است.

سردار ابوحمزه نقش رسانه ها را بسیار مهم کلیدی و اساسی اعلام کرد و گفت: رسانه ها نقش ارتقای آگاهی و انتقال ارزش ها به متن جامعه را دارند و گواه آن محرم امسال است که مردم با حضور معنادار و با آگاهی و شناختی قوی تر از سال گذشته این ماه را گرامی داشتند.

وی نهضت اباعبدالله (ع) را دارای سه محور  درس های عاشورا، اخلاق  و عبرت های عاشورا برشمرد و اظهار داشت:لازم است عبرت های عاشورا بیشتر مد نظر قرار گرفته و به آن ها پرداخته شود.

فرمانده سپاه ثارالله کرماننهضت عاشورا را معیار و ملاک انقلاب دانست و گفت: نهضت عاشورا الگویی است که در هر عصر و نسلی تا قیامت ادامه دارد و آنچه مهم است این است که باید اتفاقات دوران ها را با هم انطباق داد.   

سردار ابوحمزه همچنین افزود: جاری شدن تنها نسیمی از معارف دفاع مقدس  در جامعه باعث پرورش حزب الله، حشد شعبی، جیش الوطنی سوریه، فاطمیون و زینبیون در کشورهای مختلف شده  است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در ادامه شعار ما پیروزیم را شعار هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: در ۴۰ سال گذشته تا به امروز همه اتفاقاتی که در منطقه، کشور و سطح بین الملل می افتد، گواه این است که ما واقعا پیروز هستیم، هر چند هنوز مشکلاتی در حوزه اقتصاد و حوزه اجتماعی داریم  اما به حول و قوه الهی قابل حل است و روندی که در حال حاضر در انقلاب اسلامی وجود دارد منسجم و قوی است و به سرعت دارد سنگرهای کلیدی را فتح می کند.

وی با اشاره به نامگذاری ایام هفته دفاع مقدس عنوان کرد: گرامیداشت جوانان و تقدیر از سربازان، رونمایی از چند سامانه دفاعی، دیدار با خانواده شهداء، گلباران قبور شهداء، بازسازی عملیات کربلای ۳، بهره برداری از پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

سردار ابوحمزه تاکید کرد: مردم از همه مسئولان مطالبه گری کنند و مجلس نیز باید پاسخگو باشد و هر مسئولی باید در نظام اسلامی پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشد و ما نیز در سپاه استان هر نظر، انتقاد سازنده و مطالبه ای را پاسخگو هستیم.

۹۸۸۹ / ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.